BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuśmierz-Gozdalik Urszula
Tytuł
Strategie marketingowe w handlu na rynkach zagranicznych na przykładzie Metro-Group
Marketing Strategies in Foreign Markets Trade on the Example of Metro Group
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1015, t. 1, s. 474-479, tab., bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Handel zagraniczny, Strategia marketingowa, Studium przypadku
Enterprise management, Foreign trade, Marketing strategy, Case study
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Metro Group
Abstrakt
Autorka przedstawiła drogę ekspansji, metody i narzędzie marketingowe stosowane przez jednego z liderów handlowych koncern Metro Group. Rozpoznanie sposobów ich wejścia na rynek, rozwoju i długookresowych strategii rynkowych oraz analiza ich wyników ekonomicznych mogłaby pomóc polskim przedsiębiorstwom w budowaniu skutecznych przewag konkurencyjnych.

Considerable progress, brought in 90's, was concerned with technologies and strategies of action in all enterprises, including those trade ones. Analysis of experiences of countries which achieved higher level of development than in our country, allows to set the best solutions in Poland, and build efficient and competitive enterprises of XXI century. The aim of study was to pay attention to the rank of new strategies, which includes instruments of marketing-mix in the foreign trade, on the example of Metro Group. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Grzegorczyk W., Marketing na rynkach zagranicznych. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998.
  2. Gwiazda A., Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, Wyd. A. Marszałek, Toruń 2000.
  3. Informator Makro.
  4. Kuich A., Budowanie lojalności klienta, cz. 2, "Poradnik Handlowca" 2003, nr 7.
  5. Nowacki R., Wykorzystanie narzędzi promocji w przedsiębiorstwach handlowych, cz. l, "Poradnik Handlowca" 2003, nr 7.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu