BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Artur
Tytuł
Cztery wirtualne lata banków
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 50-53
Słowa kluczowe
Banki, Usługi bankowe, Dystrybucja usług, Internet
Banks, Banking services, Services distribution, Internet
Abstrakt
Serwis www może pełnić funkcję kluczowego ośrodka przekazu informacji, jak i komunikacji z klientem. Oceniono strony internetowe banków. Na tle innych przedsiębiorstw należy je uznać za jedne z najlepiej skonstruowanych i podobnie dobrze funkcjonujących. Jednak nie zawsze punktem wyjścia dla ich działania jest portfel potrzeb klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu