BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poznański Piotr, Zawadzki Artur
Tytuł
Sens życia internetowej ankiety
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 54-56
Słowa kluczowe
Marketing, Badania marketingowe, Badania ankietowe, Internet
Marketing, Marketing research, Questionnaire survey, Internet
Abstrakt
Możliwości i zalety badań ankietowych w internecie oraz ich zastosowanie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu