BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jurek Agata
Tytuł
Ochrona nazwy handlowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 59-62
Słowa kluczowe
Prawo handlowe, Ochrona dóbr osobistych, Przedsiębiorstwo, Znaki towarowe, Zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Commercial law, Protection of personal goods, Enterprises, Trademarks, Combating unfair competition
Abstrakt
Nazwa firmy i produktu służą do identyfikacji tj. wyróżnienia spośród wszystkich pozostałych. Wyróżniono sposoby ich ochrony przed nieuczciwą konkurencją.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu