BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lach Michał, Lewandowski Łukasz, Mazurek Grzegorz
Tytuł
FMCG wsparte internetem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 7-11
Słowa kluczowe
Produkty szybko zbywalne, Marka produktu, Strategia marketingowa, Marketing internetowy, Internet
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Product brand, Marketing strategy, e-marketing, Internet
Abstrakt
Jak internet może pomóc marce branży dóbr szybko zbywalnych (FMCG), i co może menedżer FMCG zyskać dzięki przemyślanemu wykorzystaniu cyberprzestrzeni w strategii marketingowej. Jak internet staje się medium masowej indywidualizacji, angażującym emocjonalnie konsumentów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu