BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musioł Maciej, Gołębicka Anna
Tytuł
Ekstranet - klub elitarny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 12-15
Słowa kluczowe
Ekstranet, Intranet, Komunikowanie w biznesie
Extranet, Intranet, Business communication
Abstrakt
Ekstranet bardzo chętnie wdrażają wielkie korporacje, posiadające sieć oddziałów regionalnych. Wprowadzenie ekstranetu do firmy powoduje zwiększenie elastyczności przedsiębiorstw przez umożliwienie im szybkiego reagowania na zmiany zachodzące w otoczeniu i wewnątrz firmy. Jest niezastąpiony w komunikacji z wybranymi grupami. Jak działa, kiedy go stosować?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu