BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzesiuk Aleksandra
Tytuł
Pułapki dla badań na obcych rynkach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 25-28
Słowa kluczowe
Marketing, Badania marketingowe, Rynek globalny, Marketing międzynarodowy
Marketing, Marketing research, Global market, International marketing
Abstrakt
Badania marketingowe rynków zagranicznych napotykają wiele problemów terminologicznych i organizacyjnych, utrudniających zbieranie i interpretację wyników. Wyróżniono kategorie międzykulturowej porównywalności w tych badaniach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu