BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karolewski Igor
Tytuł
Mapa cyfrowa dla handlowca
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 34-36
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Zawód sprzedawcy, Innowacje techniczne, Innowacje w handlu
Sale, Profession of a seller, Technical innovations, Innovations in trade
Abstrakt
Obserwujemy gwałtowny rozwój oprogramowania dla urządzeń mobilnych. Powstające aplikacje tworzone są z myślą o tym, aby wspomóc przedstawiciela handlowego podczas wizyt w swoim regionie. Odnotowuje się wysokie zainteresowanie przedsiębiorstw aplikacjami mapowymi. Omówiono korzyści takiego projektu, oraz czym charakteryzują się dostępne rozwiązania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu