- Autor
- Stachowicz-Stanusch Agata, Stanusch Maciej
- Tytuł
- Serce CRM - baza wiedzy o klientach
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 40-43
- Słowa kluczowe
- Marketing, Klient, Segmentacja klientów, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Marketing, Customer, Customer segmentation, Customer Relationship Management (CRM) - Abstrakt
- Publikacja rozpoczyna cykl poświęcony praktycznemu wykorzystaniu koncepcji i systemów CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach. Przedstawiono różnice pomiędzy CRM a tradycyjnym marketingiem. Pierwszy etap budowy firm, której działalność opiera się na CRM stanowi stworzenie bazy wiedzy o klientach. Omówiono jak przygotować taką bazę.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol