BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stachowicz-Stanusch Agata, Stanusch Maciej
Tytuł
Serce CRM - baza wiedzy o klientach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 40-43
Słowa kluczowe
Marketing, Klient, Segmentacja klientów, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Marketing, Customer, Customer segmentation, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
Publikacja rozpoczyna cykl poświęcony praktycznemu wykorzystaniu koncepcji i systemów CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach. Przedstawiono różnice pomiędzy CRM a tradycyjnym marketingiem. Pierwszy etap budowy firm, której działalność opiera się na CRM stanowi stworzenie bazy wiedzy o klientach. Omówiono jak przygotować taką bazę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu