BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Streszczenie menedżerskie planu marketingowego w Excelu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 44-47
Słowa kluczowe
Planowanie marketingowe, Plan marketingowy, Excel
Marketing planning, Marketing plan, Excel
Abstrakt
W niniejszej części miniszkółki planu marketingowego w Excelu autor zwraca uwagę na streszczenie menedżerskie. Adresowane jest ono przede wszystkim do menedżerów wyższych szczebli, którzy dzięki niemu są w stanie, jednym rzutem oka na plan, zapoznać się z głównymi celami i sposobami ich osiągania. Udostępniono przykład w jaki sposób sprawnie przygotować poszczególne elementy streszczenia menedżerskiego
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu