BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cwynar Anna
Tytuł
Płace i obowiązki w działach marketingu i sprzedaży
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 52-56
Słowa kluczowe
Płace, Handel, Dział marketingu, Dział sprzedaży
Wages, Trade, Marketing department, Sales department
Abstrakt
Raport płacowy firmy AG "TEST" HR, który przedstawia wynagrodzenia i dodatki pozapłacowe na stanowiskach w działach marketingu i sprzedazy w ostatnim półroczu. Raport edycji Wiosna 2004 powstał w oparciu o analizę ok. 24 500 obserwacji płacowych pochodzących z 96 firm.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu