BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ryłko-Kurpiewska Anna
Tytuł
Nazwa produktu i jej skuteczność
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 57-59
Słowa kluczowe
Promocja produktu, Marka produktu
Product promotion, Product brand
Abstrakt
Przed przystapieniem do działań promocyjnych warto sprawdzić, czy oferowany przez firmę produkt nosi właściwą nazwę. Wyróżniono cechy dobrej marki. Aby określić, jak dana nazwa lub obraz mogą być postrzegane przez wybrany segment odbiorców, prowadzi się badania psycholingwistyczne oraz typuje odpowiednie środki wyrazu (wybór skojarzeń, "ożywienie" produktu itp.).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu