- Autor
- Ryłko-Kurpiewska Anna
- Tytuł
- Nazwa produktu i jej skuteczność
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 57-59
- Słowa kluczowe
- Promocja produktu, Marka produktu
Product promotion, Product brand - Abstrakt
- Przed przystapieniem do działań promocyjnych warto sprawdzić, czy oferowany przez firmę produkt nosi właściwą nazwę. Wyróżniono cechy dobrej marki. Aby określić, jak dana nazwa lub obraz mogą być postrzegane przez wybrany segment odbiorców, prowadzi się badania psycholingwistyczne oraz typuje odpowiednie środki wyrazu (wybór skojarzeń, "ożywienie" produktu itp.).
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol