BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubicz Iwona
Tytuł
PR w nowych mediach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 6-11, przypisy 11 poz.
Słowa kluczowe
Marketing, Komunikowanie marketingowe, Public relations, Reklama
Marketing, Marketing communication, Public relations, Advertising
Abstrakt
Charakter nowych mediów sprawia, że komunikacja przybiera formę dialogu. W miejsce jednostronnych przekazów perswazyjnych (reklama) pojawiaja się formy dialogowe (public relations). Przedstawiono wpływ rozwoju mediów na marketing, porównując reklamę i public relations.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu