BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cebula Beata
Tytuł
Ad-verto: reklama dla podróżnych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 12-14
Słowa kluczowe
Reklama
Advertising
Abstrakt
Reklamę na okładkach biletów kolejowych Ad-verto zdecydowało się zastosować już sporo firm, w tym trzy finansowe, jak Provident, Volkswagen Bank Polska, Citibank Handlowy. Jak planować kampanię z wykorzystaniem Ad-verto, jak przygotować projekt takiej reklamy, co przyczyniło się do jej powstania, to pytania na jakie udzielono odpowiedzi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu