BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lach Michał, Dowejko Marta
Tytuł
Marketing interaktywny dóbr trwałych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 15-20
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Internet, Dobra konsumpcyjne
e-marketing, Internet, Consumer goods
Abstrakt
Dobra trwałego użytku obejmują szereg produktów w tym również niektóre dobra luksusowe: rzeczy, które ludzie kupują, kiedy mają dodatkowe pieniądze. Dobra trwałe to trzecia po motoryzacji i komputerach branża według kryterium konieczności realizowania online funkcji informacyjnej. Dla ich producentów bardzo istotne jest dotarcie z informacją do konsumentów. Zaprezentowano wiedzę na temat mechanizmów działających na rynku dóbr trwałych. Wiedza ta pomogła w zdefiniowaniu rekomendacji dla producentów budujących swoją markę również w internecie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu