BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kolasiński Maciej, Lisiecki Piotr
Tytuł
Czy dobra uczelnia musi być droga?
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2005, nr 1, s. 27-29
Słowa kluczowe
Edukacja, Strategia marketingowa, Szkolnictwo wyższe
Education, Marketing strategy, Higher education
Abstrakt
Usługa edukacyjna stała się dziś w Polsce towarem, który trzeba umieć odpowiednio sprzedać. W sytuacji elementarnej nierówności podmiotów funkcjonujących na rynku edukacji wyższej - uprzywilejowanej pozycji uczelni państwowych (dotacje, stypendia, programy pomocowe) - cena usługi edukacyjnej nie jest wynikiem klasycznej gry podaży i popytu, a staje się narzędziem konkurencji
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu