BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sęk Ewelna
Tytuł
Sukces na rynku dóbr luksusowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 29-32
Słowa kluczowe
Marka produktu, Rynek dóbr konsumpcyjnych, Konkurencja rynkowa, Dobra luksusowe
Product brand, Consumer goods market, Market competition, Luxury goods
Abstrakt
W ostatnich latach firmy sektora óbr luksusowych przekonały się, że restrykcyjne kontrolowanie dystrybucji jest dzisiaj jednym z najważniejszych czynników niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Co przyczynia się do osłabienia kapitału marki luksusowej?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu