BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzesiuk Aleksandra
Tytuł
Sekrety rozmowy z klientem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 34-37
Słowa kluczowe
Psychologia biznesu, Psychologia sprzedaży, Zawód sprzedawcy, Komunikowanie w biznesie, Komunikowanie skuteczne
Business psychology, Sales psychology, Profession of a seller, Business communication, Effective communication
Abstrakt
Tajniki sztuki sprzedaży koncentują się głównie wokół dwóch filarów: oferty firmy i umiejętności interpersonalnych sprzedawcy. Profesjonalny sprzedawca doskonale orientuje się w marketingowych i technicznych aspektach swojej oferty, oraz także jest mistrzem sztuki komunikacji. Przedstawiono różnice między skuteczną i nieskuteczną komunikacją, bariery procesu komunikacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu