BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Trusiński Jacek
Tytuł
Loterie i konkursy od strony prawnej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 50-52
Słowa kluczowe
Promocja produktu, Promocja loteryjna
Product promotion, Lottery promotion
Abstrakt
Organizacja loterii promocyjnych oraz konkursów mających za cel promowanie określonych dóbr wymaga dość dużej wiedzy oraz praktyki w tym zakresie. Przedstawiono zagadnienie od strony prawnej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu