BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołębicka Anna
Tytuł
Reklama prasowa krok po kroku
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 46-49
Słowa kluczowe
Reklama w mass mediach, Reklama prasowa
Advertising in mass media, Press advertising
Abstrakt
Zanim zaczniemy przygotowywać reklamę prasową, musimy zdefiniować potrzebę komunikacyjną, co i komu mamy do powiedzenia. Na tej podstawie jesteśmy w stanie dobrać czas, media, formę i komunikat.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu