BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kieszkowska-Grudny Anna
Tytuł
PR na lek
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 53-57
Słowa kluczowe
Marketing, Reklama, Public relations, Rynek farmaceutyczny
Marketing, Advertising, Public relations, Pharmaceutical market
Abstrakt
Jak jest różnica między reklamą i public relations. Jak wykorzystać efektywnie na rynku farmaceutycznym public relations tam, gdzie reklama nie ma wstępu, gdyż prawo jest dość restrykcyjne i ograniczające. Zagadnienia, które firma farmaceutyczna może poruszać w działaniach w stosunku do różnych grup klientów. Konsekwentne budowanie silnej marki przez PR. Korzyści wynikające z kampanii uświadamiających.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu