BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Tytuł
Wystawy i targi w opinii profesjonalistów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 61-66
Słowa kluczowe
Targi, Wystawy, Marketing wystawienniczy, Badania ankietowe
Fair, Exhibitions, Exhibit marketing, Questionnaire survey
Abstrakt
Wyniki badań imprez wystwienniczych B2B (business-to-business) przeprowadzonych w latach 2003 i 2004 z inicjatywy Centrex Union (Związek Międzynarodowych Statystyk Targowych) w pięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Polska, Słowacja, Ukraina, Węgry). Przedstawiono również ranking narzędzi marketingowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu