BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowakowska-Godun Anna
Tytuł
Marketingowe zalety sponsoringu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 12, s. 10-12
Słowa kluczowe
Marketing, Sponsoring
Marketing, Sponsoring
Abstrakt
Marketingowcy, którzy intensywnie wykorzystują sponsoring do poprawiania marek twierdzą, że w praktyce okazuje się on tańszą i bardzo skuteczną formą komunikacji. Jest też znacznie przyjaźniej odbierany przez konsumentów niż tradycyjna forma reklamy. Przedstawiono kilka zasad, które okazują się pomocne przy wyborze strategii działań sponsoringowych. Załączono przykład zastosowania teorii w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu