BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zylm Paweł
Tytuł
Klienci łowieni w sieć
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 8, s. 28-29
Słowa kluczowe
Ubezpieczenia, Towarzystwa emerytalne, Internet, Usługi ubezpieczeniowe, Ludzie młodzi
Insurances, Pension fund companies, Internet, Insurance services, Young people
Abstrakt
Ubezpieczenia przez internet kupują głównie ludzie młodzi, dobrze wykształceni, w przeważającej większości mieszkańcy dużych miast. Wiąże się to z tym, że te osoby częściej mają dostęp do sieci oraz większą świadomość ubezpieczeniową, a także nie boją się wykorzystać tego kanału dystrybucji do przeprowadzenia operacji finansowych. Wraz z upowszechnieniem internetu grupa odbiorców tego typu produktów finansowych systematycznie rośnie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu