BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Andrzej
Tytuł
Na kłopoty telefonista
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 8, s. 30-31
Słowa kluczowe
Towarzystwa ubezpieczeniowe, Rynek usług, Rynek ubezpieczeniowy, Obsługa klienta, Otoczenie biznesu, Usługi assistance
Insurance company, Services market, Insurance market, Customer service, Business environment, Assistance services
Abstrakt
Usługi assistance (ang. pomoc) pojawiły się w Polsce niedawno, choć w wielu krajach europejskich są już standardem. Usługi assistance zyskują coraz większą popularność. Oferują je najczęściej banki i towarzystwa ubezpieczeń razem z produktami. Usługi z grupy assistance obejmują różnorodne świadczenia, od udzielania pomocy technicznej w przypadku awarii samochodu, poprzez wezwanie pomocy medycznej, hydraulika, elektryka, po zablokowanie kart płatniczych czy karty SIM wraz z telefonem komórkowym. Wspólną cechą assistance jest to, że poszkodowany zgłasza zdarzenie pod numer telefonicznego centrum alarmowego, które od tego momentu "przejmuje pałeczkę" i zajmuje się organizacją pomocy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu