BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matlock Carol, Tiplady Rachel
Tytuł
Znane marki w odwrocie
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 74-75
Słowa kluczowe
Marketing, Handel, Marka handlowa, Sieci handlowe, Marka produktu, Sklepy dyskontowe
Marketing, Trade, Private label, Chain stores, Product brand, Discount trade
Uwagi
Zawiera wykres: udział towarów marek własnych w sprzedaży detalicznej w 2004 roku.
Abstrakt
Ekspansja własnych wyrobów sieci detalicznych sprawia, że w Europie spada sprzedaż markowych produktów. Gwałtowna ekspansja sklepów dyskontowych zwiększyła sprzedaż marek własnych wytwarzanych przez firmy z tzw sektora private label. Firmy takie jak np. McBridge wytwarzają towary, które europejskie sieci detaliczne sprzedają pod własnymi markami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu