BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kiley David
Tytuł
Czy Volkswagen znajdzie czarodziejską różdżkę?
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 4 (168), s. 22-23
Słowa kluczowe
Motoryzacja, Koncerny samochodowe
Motorization, Automotive business groups
Firma/Organizacja
Volkswagen AG
Abstrakt
Zarząd koncernu pochłonięty wysiłkami na rzecz wprowadzenia na rynek nowych, luksusowych aut w cenie 40-100 tysięcy dolarów, co nijak nie przystawało do dotychczasowego wizerunku VW- solidnego niemieckiego producenta, którego samochody można kupić za rozsądną cenę, zaczął tracić klientów. W rezultacie sprzedaż aut firmy sporo spadła. Najnowszy pomysł na odrodzenie koncernu nie jest do końca przejrzysty. Jeśli nawet, wszystkie planowane reformy VW zostaną przeprowadzone, przywrócenie zaufania do marki może zająć wiele lat.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu