BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz
Tytuł
Jak zostać królem rynku za pół miliona złotych
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 4 (168), s. 36-37
Słowa kluczowe
Marketing, Kampanie reklamowe, Reklama
Marketing, Advertising campaign, Advertising
Abstrakt
Artykuł przedstawia informacje i wytyczne, jak zrobić kampanię reklamową. Do zorganizowania takiej kampanii należy się solidnie przygotować np. zdobyć środki na sfinansowanie kampanii. Środki te muszą wystarczyć na badania marketingowe, usługi agencji reklamowej i wydatki na opłacenie mediów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu