BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz
Tytuł
Liczy się efekt, a nie piękno
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 4 (168), s. 44-45
Słowa kluczowe
Agencje reklamowe, Promocja produktu, Kampanie reklamowe, Marketing
Advertising agency, Product promotion, Advertising campaign, Marketing
Abstrakt
Decydując się na współpracę z agencją reklamową, trzeba mieć precyzyjnie określone wymagania -co, jak, kiedy i za pomocą jakich środków chcemy coś osiągnąć. Agencja reklamowa jest odpowiedzialna za to, by użyte środki dopasować do celu kampanii, by w efekcie przyniosła ona pożądane skutki np. wzrost sprzedaży lub rozpoznawalności marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu