- Autor
- Styczek Dariusz
- Tytuł
- Liczy się efekt, a nie piękno
- Źródło
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 4 (168), s. 44-45
- Słowa kluczowe
- Agencje reklamowe, Promocja produktu, Kampanie reklamowe, Marketing
Advertising agency, Product promotion, Advertising campaign, Marketing - Abstrakt
- Decydując się na współpracę z agencją reklamową, trzeba mieć precyzyjnie określone wymagania -co, jak, kiedy i za pomocą jakich środków chcemy coś osiągnąć. Agencja reklamowa jest odpowiedzialna za to, by użyte środki dopasować do celu kampanii, by w efekcie przyniosła ona pożądane skutki np. wzrost sprzedaży lub rozpoznawalności marki.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1642-6770
- Język
- pol