BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Machowiak Jarosław
Tytuł
Ruchy pozorne czy wsparcie?
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 4 (168), s. 50
Słowa kluczowe
Marketing, Promocja produktu, Reklama
Marketing, Product promotion, Advertising
Abstrakt
Czy klasyczne działania polegające na zastosowaniu ATL lub BTL są wystarczające, aby zwrócić uwagę konsumentów, a nawet zaskoczyć ich. Czy może potrzebne są jakieś dodatkowe akcje wspierające np.: lobbing prasowy, tworzenie pozytywnego wizerunku marki, marketing szeptany, trace marketing, reklama społeczna.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu