BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietkun Paweł
Tytuł
Walcząc o klienta - raport call centers
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 20, s. 29-30
Słowa kluczowe
Call centers, Koszty obsługi klienta, Strategia obsługi klienta, Obsługa klienta
Call centers, Customer service costs, Customer service strategy, Customer service
Abstrakt
Nie ma już instytucji finansowej, która nie zdawałaby sobie sprawy z konieczności prowadzenia własnego Call Center, który nie jest już postrzegany jako ograniczenie kosztów prowadzenia działalności, ale przede wszystkim środek służący do pozyskania jeszcze większej liczby klientów. Konieczność posiadania instytucji front office dostrzegają także najwięksi producenci sprzętu i oprogramowania obsługującego centra telefoniczne. Wszystko dlatego, że – jak uważa Wes Hayden, prezes i CEO Genesys Telecommunications Laboratories Inc. – XXI w. wprowadza wiele zmian do modelu działalności podmiotów gospodarczych, dla których coraz ważniejszą rolę zaczyna odgrywać personalizacja sprzedawanych produktów i świadczonych usług.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu