BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piesik Lech
Tytuł
Centra kontaktów w finansach - raport call centers
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 20, s. 32-35
Słowa kluczowe
Call centers, Obsługa klienta, Strategia obsługi klienta, Telekomunikacja
Call centers, Customer service, Customer service strategy, Telecommunication
Abstrakt
Rynek zewnętrznych Call Centers w naszej części świata ma wartość kilkunastu miliardów dolarów. Usługi telemarketingowe stają się coraz ważniejszym narzędziem w relacjach marketingowych - stymulują sprzedaż oraz działania posprzedażowe również w sektorze finansów. Nowoczesne rozwiązanie Call Centers w instytucjach finansowych, przez zapewnienie zintegrowanego, wielofunkcyjnego i wielokanałowego systemu komunikacji jest w stanie zrewolucjonizować sposób komunikowania się klienta z bankiem lub inną dowolną instytucją finansową.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu