- Autor
- Kuisz Jarosław
- Tytuł
- Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji a ochrona interesów producentów formatów telewizyjnych
- Źródło
- Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego, 2005, nr 2, s. 22-27
- Słowa kluczowe
- Nieuczciwa konkurencja, Prawo autorskie, Telewizja, Zwalczanie nieuczciwej konkurencji, Ochrona konkurencji, Programy telewizyjne
Unfair competition, Copyright law, Television, Combating unfair competition, Competition protection, Television programs - Abstrakt
- Pomimo że trudno jest podać ostateczną wersję definicji tzw. formatu telewizyjnego, w piśmiennictwie przyjmuje się, iż format telewizyjny to receptura i składniki, które dają nam wiedzę, pozwalającą na odtworzenie w innym kraju istniejącego programu telewizyjnego. W polskiej doktrynie prawniczej podjęto próby zdefiniowania tego pojęcia jako "powtarzalnej ramy" lub struktury polegającej na zestawieniu cech, charakterystycznych dla danych audycji telewizyjnych lub radiowych (np. "Milionerzy" czy "Big Brother").
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0137-5490
- Język
- pol