BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Byrnes Nanette, Berner Robert
Tytuł
Marki: pięć nowych lekcji. Strategie
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 4 (168), s. 56-57
Słowa kluczowe
Marketing, Przejęcie przedsiębiorstwa, Marka, Innowacje, Strategia marketingowa
Marketing, Corporate acquisitions, Brand, Innovations, Marketing strategy
Firma/Organizacja
Gillette, Procter & Gamble
,
Abstrakt
Przejęcie Gillette przez P&G pokazuje, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność. Co roku sondaże udowadniają, że konsumenci z coraz większym cynizmem traktują reklamy, dlatego też postawiono na innowacyjność. W artykule przedstawiono pięć lekcji, które można wyciągnąć z historii zarówno firm o długiej tradycji, jak i tych, które dopiero startują na rynek. Wszystkie odnosiły sukces, zarządzając markami inaczej niż firmy w złotych czasach masowego rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu