BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz
Tytuł
Wszystko jest Tesco
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 76-77
Słowa kluczowe
Marketing, Handel, Marka produktu, Sieci handlowe
Marketing, Trade, Product brand, Chain stores
Abstrakt
Marki własne zwiększają obroty sieci handlowych o jedną trzecią. Inwazja marek własnych na sklepowych półkach - zdaniem specjalistów - dopiero się zaczęła. Jak daleko może się posunąć? Nawet do jednej trzeciej asortymentu. Marki własne w Polsce są tańsze od markowych o jedną trzecią, w Europie zwykle o jedną szóstą, a w USA nawet o jedną czwartą. Zdaniem Krzysztofa Najdera, markę własną wprowadza się do sprzedaży z dwóch zasadniczych powodów: sieć ma większe możliwości kreowania wizerunku, a następnie sterowania nim, zmniejsza się w ten sposób dominację produktów markowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu