BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Reinhardt Andy
Tytuł
Czy zmiany w Nokii pobudzą sprzedaż?
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 5 (169), s. 30-32
Słowa kluczowe
Telefonia komórkowa, Korporacje
Mobile phone, Corporation
Uwagi
Zawiera wykresy: Udziały w rynku; marża zysku operacyjnego.
Firma/Organizacja
Nokia
Abstrakt
Prezes Ollila opracował nowy plan rozwoju firmy. Chce postawić na rynek masowy i innowacje czyli pobudzić sprzedaż dzięki ofercie odlotowych telefonów. Z myślą o klientach korpracyjnych stworzono również pion "rozwiązań dla przedsiębiorstw". Nokia dzięki swojej wielkości może również dyktować warunki na rynkach rozwijających się.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu