BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Andrzej
Tytuł
Nie tylko Turyn
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 7, s. 30-32
Słowa kluczowe
Sponsoring, Sport, Marketing, Marketing sportowy, Finansowanie sportu, Instytucje finansowe
Sponsoring, Sport, Marketing, Sports marketing, Sports financing, Financial institutions
Abstrakt
Artykuł dotyczy rynku sponsoringu sportowego w Polsce. Instytucje finansowe w Polsce wolą sponsorować kulturę lub działalność charytatywną. W sport natomiast inwestują niewiele i traktują to raczej marginalnie. Sponsorowanie sportu kryje liczne pułapki. Jeśli konkretny sponsorowany klub czy zawodnik przestaje odnosić sukcesy, to przegrywa też sponsor. O wiele bezpieczniej jest dla sponsora, by dał pieniądze nie na klub, reprezentację czy zawodnika, tylko na dyscyplinę, serię rozgrywek lub konkretne wydarzenie sportowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu