BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zeller Paweł
Tytuł
Jakość usług edukacyjnych z perspektywy klienta
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 10, s. 20-23
Słowa kluczowe
Jakość usług, Jakość kształcenia, Ocena jakości
Quality of services, Quality education, Quality assessment
Abstrakt
Redefinicja roli studeta z odbiorcy w klienta oraz docenianie jego opinii jest jednym z aspektów doskonalenia jakości uczelni. Przedstawiono podział jakości usług kształceniowych oraz czynniki decydujące o jej ocenie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. R. Johnson, G. Clark, Service Operations management, Person Education, Harlow, 2001, s. 90.
  2. M. Ratajczak, Elementy zapewnienia jakości studiów wyższych z zakresu ekonomii i zarządzania, Materiały konferencyjne pod red. J. Dietla, "Podniesienie jakości studiów warunkiem przetrwania i rozwoju na rynku usług edukacji wyższej, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź 2001, s. 114.
  3. K. Rogoziński, Nowy marketing usług, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2000, s. 211.
  4. R. Wroński, "Szkoła wyższa jako instytucja świadcząca usługi i zarządzana przez jakość" w: Jakość kształcenia w szkole wyższej ..., op. cit. s. 42-43.
  5. S. Wlazło, "Co oznacza jakość w edukacji"; Vademecum menedżera oświaty; red. Cz. Plewka, H. Bednarczyk; Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Kadr Instytutu Technologii Eksploatacji, Radom 2001, s. 45.
  6. P Seldin, The use and abuse of student taings of instructions, The Chronicle of Higher Education, July 1993, w: Ch. Emry, T. R. Kramer, R. G. Tian, Returns to academic standards: a critique of student evaluations of teaching effectiveness, Quality Assurance in Education, vol. 11 number 1, 2003 s. 37
  7. M. Trow, Managerialism and the academic profession: Quality and control, Higher Education Report No. 2, London: Quality Support Center, w: J. Newton, Barriers to effective quality management and leadership: Case study of two academic departments, Higher Education - The International Journal of Higher Education and Educational Planning, vol. 44 number 2, 2002, s. 186.
  8. R Zeller, Marketingowe zarządzanie uczelnią wyższą, materiały konferencyjne pod red. K. Rogozińskiego, Marketing usług profesjonalnych, Z-d Poligraficzny MARS GRAF M.R. Sójka, Poznań 2002, s. 172.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu