BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziadkowiec Joanna (Wydział Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem)
Tytuł
Mystery Shopping - metoda oceny i doskonalenia jakości usług
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 10, s. 24-27, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Mystery Shopping, Badanie jakości, Konsumencka ocena jakości
Mystery Shopping, Quality research, Consumers' quality assessment
Abstrakt
Mystery Shopping jest metodą badania jakości, która powstała jako alternatywa dla badań ankietowych konsumentów. Jest użytecznym narzędziem kontrolnym oraz poznawczym. Omówiono etapy tego programu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dziadkowiec J.: Wykorzystanie programu Mystery Shopping w konsumenckiej ocenie jakości w biurach turystycznych, Folia Turistica 9/2000.
  2. Erstad M.: Mystery Shopping programmes and human resource management, International Journal of Contemporary Rospitality Management 1/1998.
  3. Finn A.: Mystery Shopper benchmarking of durable--goods chains and stores, International Journal of Service Research, 3/2001.
  4. Rolliday K.: Mystery Shopping can illuminate problems, opportunities in investment sales, Community Banker, 1/2003.
  5. Richey Sh.: How to conduct mystery shopping compaigns, Direct response II/2003.
  6. White J., Kleiner B. R.: Effective human resource management in the credit union industry. Mamagement Research News 24/2001.
  7. Wilson A. M.: The role of mystery shopping in the measurement of service performance. Managing Service Quality 8/1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu