BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zymonik Krzysztof
Tytuł
Ocena rzwiązań ustawy konsumenckiej w zakresie odpowiedzialności za jakość produktu
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 10, s. 32-36
Słowa kluczowe
Odpowiedzialność za wady produktów, Ochrona konsumenta, Prawa konsumenta
Product liability, Consumer protection, Consumer law
Abstrakt
Z dniem 1 stycznia 2003 roku weszła w życie ustawa konsumencka, której celem było znaczne rozszerzenie uprawnień konsumentów. Przedstawiono zalety i wady tej ustawy. oraz propozycje ich ograniczenia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Grzeszak, Rękojmi kres, Polityka nr 1/2003,s. 56.
  2. M. Jackowski, Gorący kubek - pić ostrożnie, Gazeta Prawna z 14-16 lutego 2003, nr 32.
  3. M. Kłodecka, Reklamacja usług - nie ucz fachowca, Gazeta Wyborcza - Supermarket z 24 października 2003, nr 358.
  4. E. Łętowska, Prawo umów konsumenckich, 2 wydanie - suplement, Wydawnictwo C. H. Beck 2002.
  5. Nowa ustawa o sprzedaży konsumenckiej - Poznaj swoje prawa, Vademecum Rzeczpospolitej, Rzeczpospolita z 26 lutego 2003.
  6. Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (DZ..U. nr 141, póz. 1176).
  7. K. Zymonik, Odpowiedzialność za jakość produktu w świetle nowej ustawy konsumenckiej, Problemy Jakości nr 5/ 2003, s.6-10.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu