BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matusiak Marek
Tytuł
Czy jesteś gotowy?
Źródło
Bank, 2005, nr 9, s. 46-47
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Sektor bankowy, Struktura produktu, Produkty bankowe, Usługi bankowe, Marka banku
Bank marketing, Banking sector, Product structure, Bank product, Banking services, Bank brand
Abstrakt
Po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej radykalnie zmienia się struktura usług oferowanych przez banki i inne instytucje finansowe. Powinny być one przygotowane do zmiany strategii rynkowej i marketingowej. W artykule omówiono kilka czynników, które mogą mieć decydujące znaczenie w tym zakresie. Są to m.in. klimat do tworzenia nowych produktów, posługiwanie się markami firmowymi, pokonanie bariery psychologicznej przeciwko wprowadzeniu jakiejś oryginalnej cechy produktu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu