BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Przenośne w natarciu
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 6 (170), s. 44-45
Słowa kluczowe
Informatyzacja biura, Informatyzacja przedsiębiorstwa, Komputery osobiste
Office computerization, Computerization of the company, Personal computers
Uwagi
Zawiera wykresy: jakie marki notebooków sprzedały się w Polsce najlepiej w 2004 r.; czym kierują się klienci przy zakupie notebooka?
Abstrakt
Pecety przegrywają z notebookami. W najbliższych latach coraz częściej firmy z sektora MSP będą używały zamiast tradycyjnych komputerów biurkowych notebooki. Kupując notebooki, klienci firmowi wybierają zazwyczaj sprzęt znanych marek (tzw. e - brandy).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu