BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tomaszewski Bartosz
Tytuł
Z czego robi się masło?
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 30, s. 24-26
Słowa kluczowe
Nieuczciwa konkurencja, Reklama, Nieuczciwa reklama, Reklama porównawcza
Unfair competition, Advertising, Unfair advertising, Comparative advertising
Abstrakt
Trudno sobie wyobrazić współczesny świat bez reklamy. I choć jej walory są trudne do przecenienia, to często przybiera ona agresywną postać i rodzi zagrożenie dla rozwoju konkurencji i ochrony konsumentów. W artykule omówiono kilka form reklamy agresywnej: reklama uciążliwa, wprowadzanie w błąd, reklama porównawcza, granie na uczuciach, reklama ukryta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu