BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berner Robert
Tytuł
Karty upominkowe: zmora inwestora
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 6 (170), s. 72-73
Słowa kluczowe
Marketing, Handel, Programy lojalnościowe, Rozliczenia, Ewidencja księgowa
Marketing, Trade, Loyalty programs, Settlements, Accounting records
Abstrakt
Programy lojalnościowe, karty upominkowe, karty rabatowe, a także inne oferty mające zachęcić do zakupów w danej sieci sklepów są coraz popularniejsze. Są to rozwiązania korzystne i dla firm i dla konsumentów. Programy te komplikują jednak życie inwestorom, którym jest coraz trudniej ocenić rzeczywistą sytuację finansową sieci handlowych. Nie ma bowiem przejrzystej wykładni, jak traktować je w sprawozdaniach księgowych. Dodatkowo księgowi nie są przygotowani na upowszechnienie się licznych planów lojalnościowych. Programy te można księgować na przeróżne sposoby.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu