BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Maciej
Tytuł
Badanie i ocena skuteczności działań w systemie zarządzania jakością
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 12, s. 33-38, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Ocena systemu zarządzania, Metody organizatorskie
Quality management, Evaluation of the management system, Organizational methods
Abstrakt
Przedstawiono etapy metody badania i oceny skuteczności działania w systemie zarządzania jakościa, nazwaną w skrócie EFECT (ang. effectiveness, czyli skuteczność). Jest to szkic autorskiej metody.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. [ 1] Ackoff R.: O systemie pojęć systemowych. Przekład J. Zieleniewski. Prakseologia, nr 2(46), 1973.
  2. [ 2] Hamrol A., Mantura W.: Zarządzanie jakością - teoria i praktyka. PWN, Warszawa-Poznań 1998.
  3. [ 3] Kaczmarczyk S.: Badania Marketingowe - metody i techniki. PWE, Warszawa 1996.
  4. [ 4] Kieżun W.: Sprawne zarządzanie organizacją. Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 1997.
  5. [ 5] Kolman R: Inżynieria jakości. PWE, Warszawa 1992.
  6. [ 6] Krzemień E., Wolniak R.: Zastosowanie komputerowego wspomagania w zarządzaniu jakością - metody FMEA i QFD. W: Organizacja i zarządzanie. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Zeszyt nr 12. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2002, s. 303-313.
  7. [ 7] Krzyżanowski L.: O podstawach kierowania organizacjami inaczej. PWN, Warszawa 1999.
  8. [ 8] Oakland J.S.: Total Quality Management - text with cases. Butterworth Heinemann, Oxford 1995.
  9. 9] PN-EN ISO 9000. Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia. Polski Komitet Normalizacyjny, wrzesień 2001.
  10. 10] Pszczołowski T.: Mała encyklopedia prakseologii i teorii organizacji. Ossolineum, Wrocław 1978.
  11. 11] Szafrański M.: Skuteczność działania. Problemy Jakości, 3/2003, s. 23-28.
  12. 12] Szafrański M.: Skuteczność w świetle norm serii ISO 9000:2000. Problemy Jakości, 12/2002, s. 18-24.
  13. 13] Szafrański M.: Ważność celów w przedsiębiorstwie. Problemy Jakości 11/2004, s. 34-38.
  14. 14] Szafrański M.: Wykorzystanie podejścia procesowego w systemie zarządzania jakością. Problemy Jakości, 4/2004,s. 18-21.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu