BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Andrzej
Tytuł
Sieć wewnątrz sieci
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 9, s. 23-26
Słowa kluczowe
Telekomunikacja, Usługi, Ceny usług, Klient korporacyjny
Telecommunication, Services, Services prices, Corporate customer
Uwagi
Zawiera dwie tabele: "Najtańsze minuty - taryfy sieci komórkowych dla biznesu", "Taryfy biznesowe (w PLN)".
Abstrakt
Klienci biznesowi nie tylko generują większość przychodów (cztery piąte wpływów) firm telekomunikacyjnych, ale też częściej niż inni korzystają z zaawansowanych usług i biorą udział w testowaniu nowych produktów. Autor artykułu podnosi kilka zasadniczych kwestii do rozważenia przy wyborze lub zmianie operatora telekomunikacyjnego, które powinien rozważyć klient biznesowy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu