BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Andrzej
Tytuł
Głos przez internet
Źródło
Gazeta Bankowa, 2005, nr 9, s. 26-27
Słowa kluczowe
Telekomunikacja, Usługi, Klient korporacyjny, Ceny usług, Konkurencja
Telecommunication, Services, Corporate customer, Services prices, Competition
Firma/Organizacja
Telekomunikacja Polska SA (TP SA)
Abstrakt
Mimo rosnącej popularności telefonii komórkowej to nie ona, lecz sieci stacjonarne odgrywają nadal główną rolę w komunikowaniu się pracowników dużej korporacji. Na rynku wprowadzone zostały połączenia wykorzystujące technologię VoIP (technologia wykorzystująca łącza internetowe do przesyłania głosu). W przypadku firm kontaktujących się często z firmami zagranicznymi lub oddziałami w innych częściach kraju jest to idealne rozwiązanie bowiem koszt rozmowy może być kilkadziesiąt razy mniejszy niż w przypadku połączeń głosowych w standardowych sieciach głosowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu