BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Perechuda Kazimierz
Tytuł
Poszerzone łańcuchy wiedzy jako podstawa współpracy między firmą a klientem
Extended Knowledge Chains as the Basis for the Cooperation between Company and Client.
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1132, s. 184-189, rys., bibliogr. 4 poz.
Tytuł własny numeru
Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
Słowa kluczowe
System informacyjny przedsiębiorstwa, Strategia obsługi klienta, Zarządzanie wiedzą
Information system of enterprises, Customer service strategy, Knowledge management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zaprezentowano hipotezy dotyczące zarządzania wiedzą, statyczne i dynamiczne podejście do tworzenia wiedzy, poszerzone łańcuchy wiedzy oraz rolę przedsiębiorstw w tworzeniu lokalnych społeczności wiedzy.

The paper presents: - the new hypothesis of knowledge management, - the statical and dynamical approach in the knowledge creation, - the subprocesses of extended knowledge chain, - the role of company in the creation of local knowledge society. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Davenport Th.H., Probst G.J.B. (red.), Knowledge Management Case Book, Siemens, John Wiley and Sons, Erlangen 2002.
  2. Meissner K., Engelien M (red.), Virtuelle Organization und Neue Medien, Technische Universität Dresden, Dresden 2005.
  3. Perechuda K., Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym, AE, Wrocław 2005.
  4. Perechuda K. (red.), Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, PWN, Warszawa 2005a.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu