- Autor
- Perechuda Kazimierz
- Tytuł
- Poszerzone łańcuchy wiedzy jako podstawa współpracy między firmą a klientem
Extended Knowledge Chains as the Basis for the Cooperation between Company and Client. - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1132, s. 184-189, rys., bibliogr. 4 poz.
- Tytuł własny numeru
- Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie wiedzą, Strategia obsługi klienta, System informacyjny przedsiębiorstwa
Knowledge management, Customer service strategy, Information system of enterprises - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Zaprezentowano hipotezy dotyczące zarządzania wiedzą, statyczne i dynamiczne podejście do tworzenia wiedzy, poszerzone łańcuchy wiedzy oraz rolę przedsiębiorstw w tworzeniu lokalnych społeczności wiedzy.
The paper presents: - the new hypothesis of knowledge management, - the statical and dynamical approach in the knowledge creation, - the subprocesses of extended knowledge chain, - the role of company in the creation of local knowledge society. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Davenport Th.H., Probst G.J.B. (red.), Knowledge Management Case Book, Siemens, John Wiley and Sons, Erlangen 2002.
- Meissner K., Engelien M (red.), Virtuelle Organization und Neue Medien, Technische Universität Dresden, Dresden 2005.
- Perechuda K., Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym, AE, Wrocław 2005.
- Perechuda K. (red.), Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, PWN, Warszawa 2005a.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol