BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ciężkowska Ilona
Tytuł
Jaka branża, taka płaca (5)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 5, s. 30-36
Słowa kluczowe
Produkty szybko zbywalne, Płace, Rynek płac, Raporty o wynagrodzeniach, Przeglądy płacowe, Badanie rynku
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Wages, Wages on the market, Reports on wages, Earnings overview, Market research
Uwagi
Zawiera tabele: [1] Podwyżki zrealizowane i zadeklarowane w firmach FMCG, [2] Dodatki pozafinansowe dla dyrektorów w firmach FMCG (w proc.), [3] Dodatki pozapłącowe dla kierowników w branży FMCG (w proc.), [4] Dodatki pozapłacowe dla specjalistów w branży FMCG (w proc.), [5] Dodatki płącowe dla pracowników szeregowych w branży FMCG (w proc.). Zawiera wykresy: [1] Średnie miesiączne wynagrodzenie na różnych stanowiskach w FMCG i innych branżach, [2] Przyczyny fluktuacji pracowników w branży FMCG, [3] Wynagrodzenie miesięczne brutto prezesa zarządu w branży FMCG w latach 2002-2006, [4] Płaca całkowita członków kadry zarządzającej w branży FMCG, [5] Płaca całkowita kierowników w branży FMCG, [6] Płaca całkowita specjalistów w firmach branży FMCG, [7] Płaca całkowita pracowników szeregowych w branży FMCG
Abstrakt
Duża odporność na stres, rozpoznanie rynku i skuteczna realizacja celów - to cechy, jakie szczególnie doceniają pracodawcy u swoich pracowników w firmach branży dóbr szybko zbywalnych (ang. fast moving consumer goods - FMCG). W artykule przedstawiono wynagrodzenia pracowników tej branży oraz wskazówki w jaki sposób zachęcić ich do pozostania w spółce i odrzucenia oferty pracy w innych przedsiębiorstwach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu