BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Radosław
Tytuł
Rynek soków, napojów i wód mineralnych
Źródło
Poradnik Handlowca, 2005, nr 5, s. 60-86
Słowa kluczowe
Rynek napojów bezalkoholowych, Rynek soków i napojów
Non-alcoholic beverages market, Juices and drinks market
Abstrakt
W niniejszym raporcie przedstawione zostały następujące kategorie produktów: soki, nektary, napoje niegazowane i gazowane, wody mineralne oraz napoje energetyczne i izotoniczne. Na potrzeby niniejszego raportu został przeprowadzony przez Instytut PENTOR-Poznań na zlecenie "Poradnika Handlowca" sondaż telefoniczny wśród właścicieli/kierowników sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych o powierzchni do 400 m2, w którym zapytano badanych o najlepiej sprzedające się w ich placówkach marki poszczególnych kategorii produktowych. W raporcie zostały również wykorzystane wyniki badań firmy SMG/KRC (badanie Target Group Index) oraz ACNielsen (Panel Handlu Detalicznego).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu